سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی وب سایت خبری

 

از زمان‌های بسیار قدیم، مردم همواره دوست داشتند تا در جریان آخرین خبرهای روز درباره شرایط اجتماعی کشورشان باشند. اما این امر به سادگی ممکن نبود. در گذشته‌ها تنها افراد خاصی از خبرها مطلع بودند و به دلیل فاصله‌های مکانی، اخبار معمولاً با تأخیر زمانی قابل توجهی منتقل می‌شدند. اما با گذشت زمان و رشد و پیشرفت تکنولوژی، بشر توانست این فاصله‌ها را کم کند   .

از آن جا که که اخبار و اطلاع رسانی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و افراد جامعه به دنبال جدیدترین اخبار هستند بنابراین سایت‌های خبری و اطلاع رسانی از جمله پربازدیدترین سایت‌های اینترنتی به شمار می‌روند.

مخاطب اینترنتی ترجیح می‌دهد که خبر را در لحظه دریافت کند و این موضوع باعث می‌شود که کاربران تمایل خاصی به سایت‌های خبری داشته باشند. 

طراحی و داشتن یک سایت مناسب گام اول بوده و باید در جهت اعتماد سازی و ماندگاری در ذهن بازدید کنندگان تلاش کرد. سایت‌های خبری نیز از جمله مهمترین استفاده کنندگان از سایت‌های اختصاصی هستند. هدف سایت‌های خبری ارائه مطالب و آگاهی کاربران از اطلاعات روز و وقایع مهم است. بنابراین با توجه به نیاز این سایت‌ها باید امکاناتی مناسب با فعالیت آنها در سایت گنجانده شود.

 

طراحی وب‌سایت خبری حرفه‎ای باعث می‎شود تا در جستجوگرهای اینترنت با موضوعات مختلف وب سایت شما در رتبه‎های بالاتر قرار گیرد و با جذب مخاطبان بیشتر بتواند جایگاه تأثیرگذاری را در بین مخاطبان پیدا نماید.

نرم‌افزار خبرگزاری باید برای حجم زیاد اطلاعات و گردش کار بالا بهینه سازی شود و امکان کار با تعداد بالای کاربران و حجم بالای اطلاعات ورودی امکان پذیر باشد. نرم‌افزار خبرگزاری باید قابلیت توسعه‌ی و سرعت پاسخگویی بالایی داشته، که بستری بسیار مناسب برای راه اندازی خبرگزاری برای مشتریان فراهم خواهد آورد.